Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat rapid si se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania.  Pentru comenzi si livrari in afara Romaniei, clientul trebuie sa ne contacteze via chat/pagina facebook/telefonic sau mail pentru a stabili procedura.

Costul transportului depinde de tarifele agreate cu firma de curierat cu care se face livrarea, la momentul plasarii comenzii si, de asemenea, depinde si de promotiile active in momentul plasarii comenzii.

Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 250 lei (maxim 3 kg cantarite sau volumetrice, per destinatie), beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in aria de acoperire a curierului, fara kilometri suplimentari.

Pentru comenzile plasate de luni pana miercuri, produsele intra in lucru in urmatoarea zi iar expedierea se va face a treia zi de la plasarea comenzii. Comenzile plasate de joi pana duminica, vor intra in lucru luni, in ordinea sosirii. Timpii de executie pot varia in functie de volumul comenzilor din perioada plasarii comenzii.

Termenii de mai sus pot varia in functie de fluxul de comenzi din zilele respective. Daca aveti o data anume la care vreti sa primiti coletul, va rugam sa ne contactati inainte de a plasa comanda.

Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid in termen de 24 de ore (in zilele lucratoare ale saptamanii) din momentul primirii mesajului de la firma de curierat care a preluat coletul de la noi. In functie de adresa clientului, curierul poate livra in termen de 24-72 de ore.

Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.

Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la finalizarea comenzii.

Depunem toate eforturile pentru respectarea termenelor de executie si livrare mentionate pe site. Totusi, S.C. MOMENTS BY RIA S.R.L nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si precum cazul de forta majora.  

In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nicio returnare a costurilor nu va putea fi efectuata. 

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la office@craftz.ro 

Retur

In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) si se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. 

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc). 

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. 

In cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie. In acest caz, produsul va fi inlocuit. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. 

Se pot returna produse care: au fost facturate si livrate altele decat cele comandate. In acest caz, clientul are obligatia de a ne contacta si a ne anunta, prin orice mijloc de comunicare scrisa, imediat ce a fost receptionat coletul de la curier.

Conf.O.G. 34/2014 art. 16 S.C. MOMENTS BY RIA S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.